انتقال پیام‌های مکتوب ایران به آمریکا توسط عراقچی

همشهری آنلاین یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 19:12
وزیر امور خارجه کشورمان در سفر اخیر خود پیام‌های مکتوب درباره خطوط قرمز هسته‌ای و تنگه هرمز را با واسطه پاکستان به طرف آمریکایی منتقل کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین، خبرنگار فارس مطلع شد در سفر دوره‌ای اخیر سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان، پیام‌های مکتوبی با واسطه پاکستان به طرف آمریکایی منتقل شده است.

این پیام‌ها در خصوص برخی خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران از جمله مسائل هسته‌ای و تنگه هرمز است.

بر اساس این گزارش، این تبادل پیام‌ها ربطی به مذاکره نداشته و یک ابتکار از سوی ایران برای روشن شدن وضعیت منطقه و اعلام صریح خطوط قرمز کشورمان محسوب می‌شود.

منابع مطلع تأکید می کنند آقای عراقچی کاملاً در چارچوب خطوط قرمز مشخص‌شده و وظایف دیپلماتیک وزارت‌خارجه امورخارجه عمل می‌کند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.