پیشمرگه‌ها پس افتادند / نامه یک حزب تجزیه‌طلب کرد به ترامپ: چرا کمک‌مان نمی‌کنی!

همشهری آنلاین یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 20:47
یک گروهک تروریستی کُرد بیانیه داده و از کمک نکردن ترامپ به اکراد تجزیه‌طلب «در زمان آتش‌بس» انتقاد کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین؛ گروهک تروریستی «پارت آزادی کردستان» بیانیه داده و از کمک نکردن ترامپ به اکراد تجزیه‌طلب در زمان آتش‌بس انتقاد کرده است.

این گروهک گفته: «منصفانه نیست که آمریکا در زمان جنگ، کردها و پیشمرگه را متحد خود بداند و ترامپ ابراز محبت کند، اما در زمان آتش‌بس در برابر حملات موشکی و پهپادی تهران و گروه‌های عراقی تحت فرمان آن، فقط نقش ناظر را ایفا کند».

این بیانیه در حالی منتشر شده که اکراد تجزیه‌طلب پیشتر هرگونه دریافت کمک و حمایت نظامی از آمریکا را به شدت منکر می‌شدند.

البته ادعای کمک نگرفتن از آمریکا تا موقعی اعتبار داشت که ترامپ دو سه هفته پیش، رسماً و علناً از کمک به تروریست های کرد در جریان فتنه دی ماه پارسال خبر داد.

او گفته بود: «ما از طریق کردها، کلی اسلحه برای معترضان فرستادیم؛ فکر می‌کنم کردها آنها را نگه داشتند».

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.