خنثی‌سازی مهمات در ملارد تا ساعاتی دیگر

افکار نیوز یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 22:17
فرماندار ملارد از عملیات خنثی‌سازی مهمات در این شهرستان تا ساعاتی دیگر خبر داد.

سیداصغرتقوی از عملیات قریب‌الوقوع خنثی‌سازی مهمات عمل‌نکرده در این شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست در صورت شنیدن صداهای انفجار، خونسردی خود را حفظ کنند.

فرماندار ملارد، اعلام کرد که عملیات خنثی‌سازی مهمات عمل‌نکرده آمریکایی توسط نیروهای هوافضای سپاه پاسداران، ساعاتی دیگر در شهرستان ملارد انجام خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه جای هیچ‌گونه نگرانی برای شهروندان وجود ندارد، از مردم خواست در صورت شنیدن صداهای ناشی از اجرای این عملیات، خونسردی خود را حفظ کرده و به شایعات توجه نکنند.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.