رییس کمیسیون امنیت مجلس: پاکستان واسطه مناسبی برای مذاکرات نیست

عصر ایران یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 23:06
پاکستان دوست و همسایه خوب ماست اما واسطه مناسبی برای مذاکرات نیست و اعتبار لازم را برای واسطه گری ندارد.آنها همیشه در مصلحت ترامپ را در نظر می‌گیرند و بر خلاف میل آمریکایی‌ها حرفی نمی‌زنند
رضایی نوشت: آنها همیشه در مصلحت ترامپ را در نظر می‌گیرند و بر خلاف میل آمریکایی‌ها حرفی نمی‌زنند.
 
ابراهیم رضایی، رییس کمیسیون امنیت مجلس با انتشار پیامی در شبکه ایکس نوشت:« پاکستان دوست و همسایه خوب ماست اما واسطه مناسبی برای مذاکرات نیست و اعتبار لازم را برای واسطه گری ندارد.آنها همیشه در مصلحت ترامپ را در نظر می‌گیرند و بر خلاف میل آمریکایی‌ها حرفی نمی‌زنند»
 
در ادامه پیام رضایی می‌نویسد: «به طور مثال حاضر نیستند به دنیا بگویند که آمریکا ابتدا پیشنهاد پاکستان را پذیرفت اما بعد زیر حرفش زد. نمی‌گویند که آمریکایی‌ها در موضوع لبنان یا اموال بلوکه شده تعهداتی داشتند اما به آن عمل نکردند. میانجی باید بی‌طرف باشد نه اینکه همیشه به یک سمت غش کند»
 
رییس کمیسیون امنیت مجلس

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.