مانچینی برای یاران ابراهیمی خط و نشان کشید

افکار نیوز دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 03:16
سرمربی السد ابراز امیدواری کرد بتوانند با برتری مقابل الشمال به قهرمانی در لیگ ستارگان برسند.

تیم فوتبال السد پس از شکست مقابل ویسل کوبه ژاپن در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ نخبگان آسیا، در حالی خود را آماده جدال حساس فردا شب در هفته پایانی لیگ ستارگان قطر برابر الشمال و یاران امید ابراهیمی می‌کند که دو امتیاز بیشتر نسبت به حریفش دارد و با تساوی در این بازی هم می‌تواند به قهرمانی دست پیدا کند، اما شکست در خانه، منجر به از دست رفتن جام برای آنها می‌شود.

روبرتو مانچینی، سرمربی السد در نشست خبری پیش از دیدار با الشمال در هفته پایانی لیگ ستارگان قطر، تاکید کرد تیمش برای حفظ صدرنشینی نیاز به پیروزی دارد و افزود: پنج امتیاز از الشمال جلو بودیم، اما حالا این اختلاف به دو امتیاز رسیده ولی تمرکز ما روی برد است. می‌دانیم بازی بسیار سختی خواهد بود، چون الشمال فوتبال خوبی ارائه می‌دهد، اما هدف ما پیروزی است.

او ادامه داد: وقتی هدایت تیم السد را بر عهده گرفتم، هشت امتیاز از الغرافه صدرنشین عقب بودیم و اختلاف زیادی با دیگر مدعیان داشتیم، اما حالا به رتبه اول جدول رسیده‌ایم. فکر می‌کنم کار بسیار بزرگی انجام داده‌ایم و این به خاطر کیفیت و حرفه‌ای بودن بازیکنان است.

سرمربی ایتالیایی السد درباره شانس بالای قهرمانی تیمش در لیگ ستارگان و تاثیر حضور تماشاگران در استادیوم جاسم بن حمد گفت: امیدوارم هواداران‌مان به ورزشگاه بیایند، چون این بازی بسیار مهمی است. ما برای قهرمانی می‌جنگیم و به حمایت آن‌ها نیاز داریم.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.