پیام وزیر خارجه کشورمان پس از سفر به عمان

تابناک دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 07:51
پیام وزیر خارجه کشورمان پس از سفر به مسقط؛ تمرکز ما بر بررسی راهکارهایی برای تضمین عبور و مرور ایمن است.

پیام وزیر خارجه کشورمان پس از سفر به عمان

به گزارش تابناک؛ سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان پس از بازگشت از عمان در توئیتی نوشت: از میزبانان مهربانم در عمان سپاسگزارم.

وی افزود: بحث‌های مهمی در مورد مسائل دوجانبه و تحولات منطقه‌ای صورت گرفت.

او همچنین اشاره کرد ایران و عمان به عنوان تنها کشورهای ساحلی هرمز، تمرکز ما شامل راه‌هایی برای تضمین حمل و نقل امن به نفع همه همسایگان عزیز و جهان بود.

عراقچی تاکید کرد؛ همسایگان ما اولویت ما هستند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.