صعود تیم بسکتبال ۳ نفره ایران به دور بعد

صدا و سیما دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 08:07
تیم ملی بسکتبال سه‌نفره ایران در سومین دیدار مرحله گروهی مقابل تیم ملی فیلیپین به برتری رسید و به دور بعد بازی‌ها راه یافت.

صعود تیم بسکتبال ۳ نفره ایران به دور بعد
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی بسکتبال سه‌نفره ایران در ادامه رقابت‌های ششمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی سانیا چین، امروز در سومین دیدار مرحله گروهی مقابل تیم ملی فیلیپین به میدان رفت و با نمایشی موفق، دومین برد خود در این مسابقات را به ثبت رساند.

ملی‌پوشان کشورمان که پیش از این در نخستین دیدار خود مقابل ماکائو به پیروزی رسیده و در دومین مسابقه مقابل چین نتیجه را واگذار کرده بودند. آنها توانستند در سومین گام با ارائه عملکردی منسجم و حساب‌شده از سد فیلیپین با نتیجه ۲۱ بر ۱۴ عبور کنند و به دور بعد بازی‌ها راه یابند.

تیم ایران در این مسابقه با بازی سرعتی، دفاع منظم و استفاده مناسب از موقعیت‌های امتیازگیری، جریان بازی را در اختیار گرفت و در نهایت با برتری مقابل حریف، جایگاه خود را در جدول مرحله گروهی بهبود بخشید.

تیم ملی بسکتبال سه‌نفره ایران با این نتیجه، دومین برد خود در این رقابت‌ها را کسب کرد و با روحیه‌ای بهتر آماده ادامه مسابقات خواهد شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.