ایران ۴ میلیون بشکه نفت صادر کرد

افکار نیوز دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 08:47
تانکرترکز از بارگیری ۴.۶ میلیون بشکه نفت در پایانه‌های ایران و عبور موفقیت‌آمیز ۴ میلیون بشکه دیگر از خط محاصره دریایی آمریکا خبر داد.

 تانکرترکز در گزارشی نوشت: تحرکات جدید در پایانه‌های نفتی ایران از جهش صادراتی علیرغم تنش‌های دریایی حکایت دارد.

داده‌های ماهواره‌ای تایید می‌کنند که ایران ۴.۶ میلیون بشکه نفت خام را در پایانه‌های اصلی خود بارگیری کرده است.

در ادامه گزارش آمده، همزمان ۴ میلیون بشکه دیگر موفق شده‌اند با عبور مخفیانه از «خط محاصره دریایی ایالات متحده»، از منطقه خارج شوند.این عملیات خروج (Exfiltration) نشان‌دهنده ناکامی ناوگان آمریکا در مسدودسازی مسیرهای ترانزیتی ایران است.

 

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.