آغاز ترافیک در چند بزرگراه پایتخت

تابناک دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 09:21
مرکز جامع اطلاع رسانی پلیس راهور تهران از شکل گیری ترافیک در برخی‌ از معابر و بزرگراه های شهر تهران خبر داد.

به گزارش تابناک؛ ترافیک صبحگاهی در مسیر غرب به شرق بزرگراه‌های حکیم از شقایق تا پل شیخ فضل الله نوری، آبشناسان از بلوار شاهین شمالی تا بلوار فرحزادی، شهید همت از جنت آباد تا اشرفی اصفهانی و در ادامه از شیخ فضل الله نوری تا خیابان گاندی، لشگری از تهرانسر تا ورودی خیابان مهرآباد، و خیابان آزادی از استاد معین تا تقاطع توحید کم کم در حال شکل گرفتن است.

ترافیک مسیر شرق به غرب بزرگراه‌های شهید سلیمانی از امام علی (ع) تا پل سید خندان، شهید بابایی از بلوار هنگام تا پل امام علی (ع)، صدر ازبزرگراه شهید صیاد شیرازی تا مدرس و بزرگراه زین الدین از شمیران نو تا خیابان شریعتی نیز در حال شکل گیری می‌باشد.

مسیر جنوب به شمال بزرگراه‌های یادگار امام (ره) از خیابان حبیب الله تا حکیم، بسیج بالاتر ازسه راه افسریه تا قصر فیروزه، شیخ فضل الله نوری از پل جناح تا پل جلال آل احمد، نواب صفوی از چراغی تا تونل توحید، سعیدی از میدان فتح تا خیابان دامپزشکی، بزرگراه امام علی (ع) از شهید رئیسی تا محلاتی و در ادامه از گلشن دوست تا خیابان طاهرخانی ترافیک در حال شکل گیری است.

پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تردد در معابر پایتخت توصیه می‌کند: پلیس با نصب تابلو‌های تعیین سرعت مجاز و دوربین‌ها سعی داشته رانندگان محترم را ملزم به رعایت سرعت مجاز کند اگر به فکر سلامت رسیدن به مقصد هستید، مهمترین اصل رانندگی ایمن یعنی سرعت مجاز را رعایت کنید.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.