۴.۶ میلیون بشکه نفت ایران از محاصره عبور کرد

نامه نیوز دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 09:22
۴ میلیون بشکه نفت ایران از خط دریایی ترامپ عبور کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وب‌سایت «تنکر ترکرز» گزارش داد که چهار میلیون بشکه نفت ایران از خط محاصره دریایی آمریکا عبور کرده است.

به گزارش اکوایران  به نقل از الجزیره انگلیسی، این وب‌سایت یکشنبه شب اعلام کرد که علاوه بر این، ایران ۴.۶ میلیون بشکه نفت در پایانه‌های صادرات نفت خام خود بارگیری کرده است. بر اساس این گزارش، حدود ۸۰ درصد از صادرات نفت ایران از تنگه هرمز انجام می‌شود.

رویترز بامداد دوشنبه گزارش داد، با توجه به توقف گفت‌وگوها میان ایران و آمریکا و محدود ماندن عبور کشتی‌ها از تنگه هرمز که عرضه جهانی نفت را محدود نگه داشته، قیمت نفت بیش از ۲ درصد افزایش یافت.

 

 

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.