حزب الله در ادامه پاسخ به نقض آتسبس از سوی رژیم صهیونیستی، دو مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در شهرک الناقوره در جنوب لبنان با پهپادهای انفجاری هدف قرار داد.
به نقل از رسانه الاعلام الحربی، حزب الله لبنان اعلام کرد که دو مکان تجمع نیروها و تجهیزات ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک الناقوره در جنوب لبنان با پهپادهای انتحاری هدف قرار داده است.
در بیانیه حزب الله درباره این عملیات آمده است: در راستای دفاع از لبنان و مردم آن و پاسخ به نقض آتش بس از سوی رژیم صهیونیستی و حملات تجاوزکارانه به روستاهای جنوب لبنان و شهادت و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۷:۳۰ عصر دوشنبه دو مرکز تجمه نظامیان صهیونیست را در شهرک الناقوره با دو پهپاد انفجاری هدف قرار داده و تلفات و خسارات قطعی به آنها وارد کرده است.
منبع خبر "
افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.