انتقاد آقاتهرانی از تعطیلی صحن علنی مجلس/ در جنگ ۱۲ روزه اصلا صحن را تعطیل نکردیم

خبرآنلاین چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 17:26
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه یکی از مزیت‌های کشور، اداره امور از روی اول جنگ و حضور مسئولان در میدان بوده است، ابراز امیدواری کرد:  امیدوارم هفته آینده صحن علنی مجلس آغاز بکار کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، به انتقاد از تعطیلی صحن علنی مجلس پرداخت و اظهار داشت: گذشته از کمیسیون فرهنگی و سایر کمیسیون‌ها که فعالند، روسای کمیسیون‌ها و اعضای هیات رئیسه مجلس با مسئولان مختلف، وزرا و … جلساتی داشته‌اند اما نقدی که به خودمان وارد است و همینجا خطاب به آقای قالیباف هم می‌گویم، این است که صحن علنی مجلس شورای اسلامی را راه بیاندازید. به کوری چشم دشمنان، آنها هیچ کاری نمی‌توانند بکنند.

بنابر روایت رجانیوز، وی افزود: ما در جنگ دوازده روزه همین کار را کردیم. یعنی شاید یکی دو جلسه هم آنلاین و مجازی برگزار شد اما اصلا صحن را تعطیل نکردیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه یکی از مزیت‌های کشور، اداره امور از روی اول جنگ و حضور مسئولان در میدان بوده است، ابراز امیدواری کرد:  امیدوارم هفته آینده صحن علنی مجلس آغاز بکار کند.

آقاتهرانی در بخش دیگری از سخنانش گفت: وحدت ما حول اصول ما از جمله ولایتمداری است و مسئولان باید دقیقا طبق منویات رهبر معظم انقلاب عمل کنند. مبادا اقدامی صورت گیرد که بعد از چند روز گفته شود از خطوط قرمز رهبری عبور کرده اند. هر کسی این کار را انجام دهد، غلط است.

۲۹۲۱۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.