اقتصادنیوز:هفت عضو اوپک پلاس امروز -یکشنبه- برای اولین بار از زمان خروج امارات از این گروه، برای تصمیمگیری در مورد سطح تولید نفت تشکیل جلسه خواهند داد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، به نقل از الجزیره، هفت عضو اوپک پلاس امروز -یکشنبه- برای اولین بار از زمان خروج امارات از این گروه، برای تصمیمگیری در مورد سطح تولید نفت تشکیل جلسه خواهند داد.
امارات متحده عربی، یکی از تولیدکنندگان بزرگ نفت جهان، روز جمعه رسماً از اوپک و گروه بزرگتر اوپک پلاس خارج شد.
به گفته تحلیلگران، این کشور در ۲۸ آوریل تصمیم به خروج گرفت زیرا از محدودیتهایی که این گروه برای میزان تولید نفت خود تعیین کرده بود، ناراضی بود.
به گفته معاملهگران، انتظار میرود این هفت کشور تولید روزانه خود را ۱۸۸۰۰۰ بشکه افزایش دهند.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.