اعمال ۱۹ میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف در قبوض برق مشترکان خوزستانی

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 13:32
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و دبیر کمیته صرفه‌جویی انرژی و سوخت استان، از اعمال ۱۹ میلیارد تومان پاداش در قبوض برق مشترکان صنعتی، کشاورزی خوزستانی به‌دلیل همکاری در برنامه‌های پاسخگویی بار و مدیریت مصرف در تابستان ۱۴۰۴ خبر داد.

اعمال ۱۹ میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف در قبوض برق مشترکان خوزستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از خبرگزاری توانیر ، ستار نظری مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و دبیر کمیته صرفه‌جویی انرژی و سوخت استان در تشریح این برنامه‌ها اظهار کرد: در سال گذشته با ۲۱ هزار و ۵۹۳ مشترک در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، اداری، تجاری و مراکز پمپ CNG در سطح استان تفاهم‌نامه همکاری منعقد و این قرارداد‌ها در سامانه مدیریت پیک بار کشور ثبت شد تا در ازای همکاری در مدیریت مصرف، مطابق ضوابط، برای آنان پاداش‌هایی درنظر گرفته شود.

وی افزود: در تابستان ۱۴۰۴، مصرف این مشترکان به‌صورت روزانه در مرکز پایش شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و همچنین در شهرستان‌ها رصد شد و اطلاع‌رسانی‌های لازم نیز به طور مستمر انجام گرفت. با اجرای این برنامه‌ها و همکاری مؤثر مشترکان، توانستیم در ساعات اوج بار، نتایج مطلوبی در مدیریت مصرف برق به دست آوریم.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به نحوه اعمال پاداش‌ها گفت: در نتیجه این همکاری‌ها، در مجموع ۱۹ میلیارد تومان پاداش در قبوض برق مشترکان اعمال شد. این پاداش‌ها طبق ضوابط در سامانه کشوری مدیریت پیک بار محاسبه و پس از پایان برنامه‌های مدیریت مصرف، در قبوض برق مشترکان درج شد. همچنین بخش قابل‌توجهی از این پاداش‌ها به مشترکان صنعتی اختصاص یافت که در برنامه‌های مدیریت مصرف همکاری کرده و نسبت به استفاده از مولد‌های خودتأمین اقدام کردند. 

نظری در ادامه با اشاره به برنامه‌های تابستان پیش‌ِرو گفت: برای عبور از تابستان ۱۴۰۵ نیز مجدداً با مشترکان تفاهم‌نامه همکاری منعقد می‌کنیم و اطلاعات آن در سامانه ثبت می‌شود.
وی درباره مشترکان خانگی تصریح کرد: پاداش مشترکان خانگی خارج از ضوابط برنامه‌های پاسخگویی بار است و بر این اساس، مقرر شده است در صورت ۱۰ درصد کاهش مصرف نسبت به دوره مشابه سال قبل، ۳۰ درصد تخفیف در قبوض برق برای آنان اعمال شود.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان با تأکید بر اینکه تفاهم‌نامه‌ها و ضوابط مربوطه بر اساس مصوبات شورای عالی امنیت ملی، هیأت دولت و شورای عالی انرژی تدوین شده است، از مشترکان خواست با توجه به شرایط موجود، در برنامه‌های پاسخگویی بار و مدیریت مصرف در تابستان ۱۴۰۵ همکاری لازم را با شرکت توزیع نیروی برق خوزستان داشته باشند تا ضمن تأمین برق پایدار برای همه مشترکان، زمینه بهره‌مندی هرچه بیشتر آنان از پاداش‌های همکاری نیز فراهم شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.