ارتش پاکستان: «نیابتی‌های» کشور همسایه را نابود می‌کنیم

مشرق نیوز یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 13:36
فرمانده ارتش پاکستان در بازدید از مرز افغانستان گفت نیابتی‌های این کشور را نابود و با خاک یکسان می‌کنیم.

به گزارش مشرق، «مارشال عاصم منیر»، رئیس ستاد و فرمانده ارتش پاکستان در جریان یک بازدید از مرز پاکستان و افغانستان هشدار داد: «تمامی نیروهای نیابتی کشور همسایه با خاک یکسان خواهند شد».

این اظهارات در شرایطی مطرح می‌شود که تنش‌های مرزی میان اسلام‌آباد و کابل در ماه‌های اخیر افزایش یافته و دو طرف بارها یکدیگر را به انجام حملات فرامرزی متهم کرده‌اند.

دولت پاکستان، پیش‌تر نیز بارها درباره احتمال انجام عملیات نظامی در داخل خاک افغانستان هشدار داده بود و ارتش این کشور نیز چندین بار، حملات متعددی در مناطق مختلف افغانستان، به‌ویژه مناطق مرزی و حتی کابل نیز انجام داده است.

بر اساس گزارش‌های نمایندگی سازمان ملل در افغانستان، بر اثر حملات ارتش پاکستان به افغانستان، تنها در اسفند ماه گذشته حدود ۴۰۰ نفر کشته و بیش از ۳۰۰ تن دیگر زخمی شدند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.