مقام ایرانی: کنترل تنگه هرمز کاملاً در اختیار ایران است

مشرق نیوز سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:27
یک منبع ارشد امنیتی-سیاسی ایران اعلام کرد که مدیریت تنگه هرمز به‌طور کامل در اختیار تهران است و پیام روشنی برای آمریکا ارسال شده است.

به گزارش مشرق، یک مقام بلندپایه امنیتی-سیاسی ایران به المیادین گفت: مدیریت تنگه هرمز به‌طور کامل در اختیار ایران است.

وی که به نامش اشاره نشده در این باره اضافه کرد: کنترل تنگه هرمز به‌طور کامل در دست ایران است و این پیام روشن نیروهای مسلح ما به آمریکاست.

این مقام ایرانی افزود: پیام ما به آمریکایی‌ها این است که در صورت پیشروی، هدف قرار خواهند گرفت.

وی گفت: ادامه اقدامات خصمانه آمریکا احتمالا به گسترش تجربه مدیریت تنگه هرمز و تکرار آن در موارد مشابه بیانجامد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.