گفت و شنود/ شما بفرمائید!

مشرق نیوز سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:27
گفتم: همکاری دولت امارات با صهیونیست‌ها و دشمنان اسلام و انسانیت برای مقابله با اسلام و مسلمانان، از نگاه ملت‌های مسلمان پنهان نمانده و باید در انتظار انتقامی سخت و نابودکننده باشند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: تازه چه خبر؟!

گفتم: شبکه تلویزیونی ۱۲ رژیم صهیونیستی گفته است «امارات دیگر هیچ تلاشی برای پنهان کردن رابطه خود با اسرائیل را ندارد»!

گفت: نیازی به این توضیح نیست! به قول ملای رومی «به سر مناره اشتر رود و فقان برآرد/ که نهان شدستم این‌جا مکنیدم آشکارا»‌!

گفتم: همکاری دولت امارات با صهیونیست‌ها و دشمنان اسلام و انسانیت برای مقابله با اسلام و مسلمانان، از نگاه ملت‌های مسلمان پنهان نمانده و باید در انتظار انتقامی سخت و نابودکننده باشند.

گفت: اصلاً مگر دولت امارات از خودش اختیاری دارد که بخواهد چنین کند یا چنان کند؟!

گفتم: ایول! نوکر یکی از ارباب‌ها خیلی غمزده بود. ارباب پرسید؛ چیه؟ چی شده؟ نوکر گفت؛ از شما چه پنهان که عاشق شده‌ام. ارباب پرسید؛ عاشق کی؟ نوکر تعظیمی کرد و گفت؛ قربان! عاشق هرکه شما بفرمائید!

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.