خدمه کشتی «توسکا» به پاکستان منتقل شدند

شمال نیوز سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:27
شبکه ای‌بی‌سی به نقل از فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام)، از انتقال خدمه کشتی «توسکا» به پاکستان برای بازگشت به ایران خبر داد.

 

انتقال خدمه کشتی «توسکا» به پاکستان برای بازگشت به ایران

 

به گزارش شمال نیوز، شبکه ای‌بی‌سی (ABC) به نقل از سنتکام اعلام کرد: کشتی توسکا و خدمه آن به منظور فراهم کردن تمهیدات لازم برای بازگرداندن آن‌ها به ایران، به پاکستان منتقل شده‌اند.

همچنین این شبکه به نقل از سنتکام افزود: ۲۲ نفر از خدمه کشتی توسکا برای بازگشت به تهران، به پاکستان انتقال یافته‌اند.

دولت تروریستی آمریکا چندی پیش در یک دزدی دریایی آشکار، کشتی کانتینربر توسکا را که عازم ایران بود، ربود؛ در حالی که ۲۸ خدمه ایرانی در این کشتی حضور داشتند.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.