ویتکاف: در حال مذاکره با ایران هستیم

پارسینه سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:27
فرستاده ویژه ریاست‌جمهوری آمریکا از تداوم گفت‌وگوها با ایران خبر داد.

به گزارش پارسینه به نقل  از تابناک، «پیتر موریس» خبرنگار تلویزیون خبری «سی‌ان‌ان» شامگاه یکشنبه از «استیو ویتکاف» فرستاده ویژه ریاست‌جمهوری آمریکا خواست تا در مورد وضعیت مذاکرات ایران و آمریکا اخبار تازه‌ای ارائه دهد.

ویتکاف در پاسخی کوتاه به خبرنگار سی‌ان‌ان گفت: «ما در حال انجام گفت‌وگو هستیم.»

گفتنی است، «اسماعیل بقائی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیشتر در گفت‌وگویی با شبکه خبر اظهار کرد: «آمریکایی‌ها پاسخ طرح ۱۴ بندی ما را به طرف پاکستانی داده‌اند و ما در حال بررسی آن هستیم. طرحی که ما ارائه کرده‌ایم متمرکز بر پایان جنگ است و مواردی که مربوط به جزئیات مسائل هسته‌ای کشور است در این طرح مطلقا وجود ندارد.»

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.