سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: ریاست ایران بر تنگه هرمز را بپذیرید

شمال نیوز سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:27
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ‏راه باز شدن تنگه هرمز پذیرش شکست، رسیدن به یک توافق و قبول ریاست ایران بر تنگه هرمز است.

به گزارش شمال نیوز، ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، در واکنش به گزافه‌گویی ترامپ درباره تنگه هرمز نوشت:

‏«تنگه هرمز با توییت بسته نشده که با توییت باز شود.

‏راه باز شدن تنگه هرمز یا پذیرش شکست، رسیدن به یک توافق و قبول سیادت و ریاست ایران بر تنگه هرمز است ‏یا بازگشتن به میدان، پذیرش یک شکست خفت بار دیگر و قبول سیادت و ریاست ایران بر تنگه هرمز است. ‏راهی به‌غیر از این نمانده است.»


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.