داستان از این قرار است که تیم فوتبال مس شهر بابک به دلیل صدور مجوز حرفهای با کسر سه امتیاز روبرو شده بود و حالا و طبق اخبار غیررسمی، کمیته استیناف طی حکمی این سه امتیاز را به مس برگردانده است تا این تیم با 47 امتیاز به صدر جدول رفته و بالاتر از نساجی 46 امتیازی قرار بگیرد.
پیش از شروع این فصل، به دلیل صدور مجوز حرفهای از 10 تیم لیگ یکی 3 امتیاز کسر شد که در ادامه امتیازهای هوادار تهران، مس رفسنجان و مس شهر بابک به حساب آنها برگشت.
لیگ دسته اول از 24 اردیبهشت دوباره آغاز میشود و تیمهای مس شهر بابک، نساجی و صنعت نفت آبادان رتبههای اول تا سوم را به خود اختصاص دادهند و باید دید که کدام تیمها میتوانند جواز حضور در لیگ برتر را بدست بیاورند