لیگ شروع نشده صدرنشین تغییر کرد!

فرارو سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:27
در شرایطی که ادامه مسابقات لیگ یک، از اواخر اردیبهشت برگزار خواهد شد، صدر جدول این مسابقات تغییر کرده است.

داستان از این قرار است که تیم فوتبال مس شهر بابک به دلیل صدور مجوز حرفه‌ای با کسر سه امتیاز روبرو شده بود و حالا و طبق اخبار غیررسمی، کمیته استیناف طی حکمی این سه امتیاز را به مس برگردانده است تا این تیم با 47 امتیاز به صدر جدول رفته و بالاتر از نساجی 46 امتیازی قرار بگیرد.

پیش از شروع این فصل، به دلیل صدور مجوز حرفه‌ای از 10 تیم لیگ یکی 3 امتیاز کسر شد که در ادامه امتیازهای هوادار تهران، مس رفسنجان و مس شهر بابک به حساب آنها برگشت.

لیگ دسته اول از 24 اردیبهشت دوباره آغاز می‌شود و تیم‌های مس شهر بابک، نساجی و صنعت نفت آبادان رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص داد‌ه‌ند و باید دید که کدام تیمها می‌توانند جواز حضور در لیگ برتر را بدست بیاورند

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.