شاهرودی رفت، ستاره سابق پرسپولیس مدیر آکادمی شد

فرارو سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:27
ستاره سالیان نه چندان دور پرسپولیس به عنوان مدیر آکادمی فوتبال این باشگاه منصوب شد.

​در حالی که در روزهای اخیر اسامی مختلفی پیرامون تصدی پست مدیریت آکادمی فوتبال پرسپولیس مطرح شده بود، ادموند بزیک از سوی مدیران این باشگاه به این سمت منصوب شد.

در همین خصوص باشگاه پرسپولیس در خبری رسمی اعلام کرد:

"ادموند بزیک، پیشکسوت پرسپولیس با سابقه مربگری در تیم امید و بزرگسالان این باشگاه، به عنوان مدیر جدید آکادمی فوتبال پرسپولیس منصوب شد. او سال گذشته معاون آکادمی بود. مدیرعامل باشگاه از زحمات رضا شاهرودی (مدیر پیشین) تشکر کرد و بر توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، استعدادیابی در سطح کشور و تأمین بازیکن برای تیم بزرگسالان از طریق آکادمی تأکید کرد."

در کارنامه فوتبالی بزیک نیز سابقه قهرمانی در جام آزادگان با پرسپولیس و لیگ برتر با سپاهان و آقای گلی در فصل ۸۲-۱۳۸۱دیده می‌شود.

 در عرصه مربیگری نیز، او سال‌های اخیر را در رده‌های پایه باشگاه پرسپولیس و آکادمی کیا مشغول به فعالیت بوده است. بزیک همواره به عنوان یکی از مربیان فعال در بحث استعدادیابی و پرورش بازیکنان شناخته شده است.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.