واکنش سازمان ملل به حمله پهپادی در مسکو

الف سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:29
سخنگوی سازمان ملل در واکنش به حمله پهپادی در مسکو، موضع دبیرکل این سازمان را درباره حمله به زیرساخت‌ها و غیرنظامیان اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، «استفان دوجاریک» سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد شامگاه دوشنبه در سخنانی گفت: «دبیرکل سازمان ملل تمام حملات به غیرنظامیان و زیرساخت‌های غیرنظامی را صرف نظر از محل وقوع آنها، محکوم می‌کند.»

طبق گزارش خبرگزاری «ریانووستی»، «سرگئی سوبیانین» شهردار مسکو اخیرا گفت که یک پهپاد شب گذشته به ساختمانی در غرب مسکو برخورد کرد و افزود که این حمله تلفات جانی نداشته است.

در ماه‌های اخیر، مناطق مرزی روسیه بارها هدف حملات پهپادی قرار گرفته‌اند. مسکو اعلام کرده است که در پاسخ، زیرساخت‌های نظامی اوکراین را هدف قرار می‌دهد.

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد در ادامه اظهاراتش افزود: «دبیرکل سازمان ملل بار دیگر درخواست خود را برای آتش‌بس کامل، فوری و بدون قید و شرط که منجر به صلحی عادلانه، جامع و پایدار مطابق با منشور سازمان ملل، قوانین بین‌المللی و قطعنامه‌های مربوطه سازمان ملل شود، تکرار می‌کند.»

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.