رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: به احترام خبرنگاران می‌ایستیم

عصر ایران سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:27
حضرتی تصریح کرد: تا رسانه‌های مستقل زنده‌اند، حقیقت دفن نمی‌شود؛ خیزش افکار عمومی در خودِ آمریکا علیه متجاوزان، نشانه همین قدرت حقیقت است که از زیر آوار هم راه خود را به وجدان جهان باز می‌کند.
 رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت همزمان با روز جهانی آزادی مطبوعات، نوشت: تا رسانه‌های مستقل زنده‌اند، حقیقت دفن نمی‌شود؛ خیزش افکار عمومی در خودِ آمریکا علیه متجاوزان، نشانه همین قدرت حقیقت است که از زیر آوار هم راه خود را به وجدان جهان باز می‌کند.
 
 «الیاس حضرتی» امروز یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه و ‏همزمان با روز جهانی آزادی مطبوعات، با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: به احترام خبرنگارانی می‌ایستیم که در لبنان، ایران و هر نقطه‌ای که حقیقت زیر آتش رفت، قلم و دوربین را زمین نگذاشتند.
 
وی در ادامه این پیام با اشاره به ترور خبرنگاران لبنانی به دست رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: این ترورها، حمله به انسان‌هایی بود که جرم‌شان روایت‌کردن رنج بی‌پناهان بود.
 
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، خاطر نشان کرد: سپاس از قلم‌هایی که در جنگ رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه ایران، از میان دود و آوار، تباهی جنایت متجاوزان را پیش چشم جهان آشکار کردند؛ از کودکان و مدارس گفتند، از بیمارستان‌ها و نیروهای امدادی نوشتند، و زخم‌های میراث فرهنگی ایران را به حافظه جهان سپردند.
 
حضرتی در پایان تصریح کرد: تا رسانه‌های مستقل زنده‌اند، حقیقت دفن نمی‌شود؛ خیزش افکار عمومی در خودِ آمریکا علیه متجاوزان، نشانه همین قدرت حقیقت است که از زیر آوار هم راه خود را به وجدان جهان باز می‌کند.
 
حضرتی

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.