واکنش سنتکام به خبر هدف قرار دادن ناو جنگی آمریکا توسط ایران

همشهری آنلاین سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:27
فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه خاورمیانه اعلام کرد: هیچ کشتی یا ناو جنگی این کشور در منطقه خلیج فارس یا دریای عمان هدف حمله قرار نگرفته است.

به گزارش همشهری آنلاین، الجزیره نوشت: ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) اعلام کرده است: «هیچ کشتی نیروی دریایی آمریکا مورد حمله قرار نگرفته است.»

این ستاد در X اعلام کرد: «نیروهای آمریکایی از پروژه آزادی دریانوردی حمایت می‌کنند و محاصره دریایی بنادر ایران را اجرا می‌کنند.»

گفتنی است خبرگزاری فارس ساعاتی پیش در خبری اعلام کرده بود یک ناو جنگی آمریکا پس از نادیده گرفتن هشدارها، با دو موشک هدف قرار گرفته شده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.