واکنش سپاه به ادعای آمریکایی‌ها درباره عبور نفتکش‌های این کشور از تنگه هرمز

همشهری آنلاین سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:27
سپاه اعلام کرد هیچ‌گونه شناور تجاری و نفتکش در ساعات گذشته از تنگه هرمز عبور نکرده است.

به گزارش همشهری آنلاین، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد:

هیچ‌گونه شناور تجاری و نفتکش در ساعات گذشته از تنگه هرمز عبور نکرده و ادعاهای مقامات امریکایی بی‌اساس و کذب محض است و سایر تحرکات دریایی مغایر با اصول اعلامی نیروی دریایی سپاه با مخاطرات جدی مواجه و شناورهای متخلف با قدرت متوقف خواهند شد.

به گزارش تسنیم، آمریکایی‌ها ساعتی پیش مدعی شده بودند که دو کشتی آن‌ها از تنگه هرمز عبور کرده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.