سی‌بی‌اس: عبور دو ناوشکن آمریکایی از تنگه هرمز زیر رگبار حملات ایران

عصر ایران سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:28
 به گفته این مقامات، ایران در «رگباری مستمر» از قایق‌های کوچک، موشک‌ها و پهپاد‌ها علیه این دو ناوشکن استفاده کرد. با این حال، به‌رغم شدت حملات، هیچ‌یک از شناورهای آمریکایی مورد اصابت قرار نگرفتند.

سی‌بی‌اس به نقل از مقامات دفاعی آمریکا مدعی شد که دو ناوشکن نیروی دریایی این کشور روز دوشنبه پس از عبورد از تنگه هرمز و پشت سرگذاشتن رگباری از حملات ایران وارد خلیج فارس شدند.

به گزارش عصر ایران به نقل از یورو نیوز، به گفته این مقامات، ناوشکن‌های «یو‌اس‌اس تراکستون» (USS Truxtun) و (USS Mason) که با پشتیبانی هلیکوپتر‌های آپاچی و دیگر هواپیماها حرکت می‌کردند، هنگام عبور از تنگه هرمز با تهدید‌های هماهنگ مواجه شدند.

 به گفته این مقامات، ایران در «رگباری مستمر» از قایق‌های کوچک، موشک‌ها و پهپاد‌ها علیه این دو ناوشکن استفاده کرد. با این حال، به‌رغم شدت حملات، هیچ‌یک از شناورهای آمریکایی مورد اصابت قرار نگرفتند.

گفتنی است سپاه پاسداران عبور هر کشتی نظامی متعلق یه آمریکا از تنگه هرمز را تکذیب کرده است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.