تیم ملی وزنه‌برداری جوانان ایران از رقابت‌های جهانی محروم شد

پارسینه سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:28
تیم ملی وزنه‌برداری جوانان ایران به دلیل عدم صدور به موقع ویزا از سوی کشور مصر نتوانست در رقابت‌های جهانی جوانان که در اسماعیلیه مصر آغاز شده است، شرکت کند.

به گزارش پارسینه به نقل از مهر،  رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان از روز گذشته (شنبه ۱۲ اردیبهشت) در اسماعیلیه مصر آغاز شده و تیم ملی جوانان باید از روز سه‌شنبه به روی تخته بروند.این در حالی است که فدراسیون پس از آرام شدن شرایط جنگی در ایران، پیگیر صدور ویزا برای ملی‌پوشان بود و حتی اعلام شد که فدراسیون جهانی وزنه‌برداری پیگیر حضور تیم ملی ایران در این مسابقات بود. با این حال فدراسیون تا به امروز هم منتظر صدور ویزا بود اما در نهایت با کارشکنی مصری‌ها ویزای ملی‌پوشان صادر نشد.

 

امروز آخرین فرصت ملی‌پوشان وزنه‌برداری برای حضور در مسابقات جهانی جوانان مصر امروز بود و اگر ویزای وزنه‌برداران امروز صادر می‌شد آنها می‌توانستند از طریق زمینی به ترکیه بروند و از آنجا به سمت مصر پرواز کنند، اما عدم صدور ویزا و کارشکنی مصری‌ها باعث شد تا تیم ملی وزنه‌برداری جوانان این مسابقات را از دست بدهد.

تیم ملی وزنه‌برداری جوانان با هدایت سهراب مرادی قبل از جنگ تحمیلی از آمادگی خوبی برخوردار بود و شانس بالایی برای کسب مدال داشت، اما اتفاقات اخیر برنامه‌های این تیم را بر هم زد.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.