مدیریت کامل تنگه هرمز در اختیار ایران است/ هشدار به آمریکا

عصر ایران سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:28
یک منبع بلندپایه سیاسی ایران در گفتگو با شبکه المیادین تأکید کرد که مدیریت راهبردی تنگه هرمز به‌طور کامل در اختیار جمهوری اسلامی ایران است. وی این تسلط را پیامی روشن از سوی نیروهای مسلح به ایالات متحده دانست و نسبت به هرگونه اقدام متجاوزانه هشدار داد.

یک منبع ایرانی به شبکه خبری المیادین گفت که مدیریت تنگه هرمز کاملاً در دست جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایسنا، یک منبع بلند پایه سیاسی ایران روز دوشنبه در گفت‌وگو با شبکه المیادین اعلام کرد که مدیریت تنگه هرمز به‌طور کامل در اختیار ایران است.

این منبع تأکید کرد که این موضوع، پیام روشن نیروهای مسلح ایران به ایالات متحده آمریکاست.

وی همچنین هشدار داد: «پیام به آمریکایی‌های متجاوز این است که در صورت پیشروی، هدف قرار خواهند گرفت.»

این مقام ایرانی در ادامه افزود که تداوم اقدامات خصمانه آمریکا ممکن است به گسترش تجربه مدیریت تنگه هرمز و تکرار آن در شرایط مشابه منجر شود.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.