واشنگتن: لبنان و اسرائیل باید مستقیم مذاکره کنند

مشرق نیوز سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:28
یک مقام وزارت خارجه آمریکا بامداد سه‌شنبه از تلاش واشنگتن برای ایجاد ارتباط مستقیم بین دولت لبنان و رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش مشرق؛ یک مقام وزارت خارجه آمریکا بامداد سه‌شنبه از تلاش واشنگتن برای ایجاد ارتباط مستقیم بین دولت لبنان و رژیم صهیونیستی خبر داد.

این مقام که نامش فاش نشد به شبکه «الجزیره» گفت: «رئیس جمهور [دونالد ترامپ] به روشنی گفته که ارتباط و مذاکرات مستقیم بین اسرائیل و لبنان بهترین مسیر برای صلح است».

وی در ادامه توضیح داد: «ما در تلاش برای ایجاد شرایط لازم و حرکت سیاسی برای پیشبرد ارتباط مستقیم بین اسرائیل و لبنان هستیم».

این مقام وزارت خارجه آمریکا همچنین مدعی شد: «حزب الله همچنان تلاش می‌کند تا از طریق حملات به اسرائیل و تهدیدها در داخل لبنان، مانع مذاکرات شود».

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.