رسانه‌های عبری: ایران پیروز شده است

مشرق نیوز سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:28
رسانه‌های عبری اعتراف کردند ایران تاکنون در نبرد پیروز شده و دستورکارهای خود را در تنگه هرمز تحمیل کرده است.

به گزارش مشرق، رسانه‌های عبری نوشتند: ایران تاکنون در نبرد پیروز شده و دستورکارهای خود را در تنگه هرمز تحمیل کرده است؛ چگونه ممکن است ایرانی‌ها در شرایط فعلی پرچم سفید را بالا ببرند؟ ایران همچنان به بازسازی قدرت خود و تحمیل دستور کار خود در هرمز ادامه می‌دهد.

«آوی اشکنازی» خبرنگار معاریو گفت: عملیات دیروز آمریکا با گزارش‌های متناقضی در مورد پرتاب موشک توسط ایران به چندین کشتی و یک ناوشکن آمریکایی همزمان شد. وضعیت در حال حاضر نامشخص است اما همانطور که قبلا ذکر شد، کنترل اوضاع توسط ایرانی‌ها به یک نتیجه روشن و ساده اشاره دارد: ایران حداقل به طور موقت در این نبرد پیروز شده است.

آوی اشکنازی گفت: حقیقت این است که روایت پیرامون وقایع هرمز، چه مربوط به موشک‌ها باشد و چه پهپادهای انتحاری که با انکارهای آمریکا و توضیحات ایران همراه بود، یادآور روزهایی است که اسرائیل سعی می‌کرد با بهانه‌ها و داستان‌های واهی، شلیک موشک‌های حماس به اسرائیل را توجیه کند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.