تاریخ‌سازی تیم کره‌شمالی در سفر به کره‌جنوبی

مشرق نیوز سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:28
ورزشکاران زن کره‌شمالی پس از ۱۲ سال به کره‌جنوبی سفر می‌کنند.

به گزارش مشرق، ورزشکاران زن تیم فوتبال از کره‌شمالی برای نخستین بار پس از هشت سال جهت شرکت در مسابقات نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا (AFC) عازم کره‌جنوبی خواهند شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های کره‌جنوبی؛ این نخستین سفر یک تیم ورزشی از کره‌شمالی به کره‌جنوبی در هشت سال اخیر است و همچنین اولین سفر یک تیم فوتبال زنان از این کشور در ۱۲ سال گذشته محسوب می‌شود.

باشگاه فوتبال زنان نائگوهیانگ اف سی کره‌شمالی اواخر ماه جاری میلادی به کره‌جنوبی سفر می‌کند و در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان زنان آسیا به مصاف تیم سوون اف سی خواهد رفت.

فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی از تأیید حضور تیم نائگوهیانگ اف سی در این کشور توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) خبر داده است.

آخرین سفر یک تیم ورزشی از کره‌شمالی به کره‌جنوبی به دسامبر ۲۰۱۸ در رقابت‌های فینال تور جهانی تنیس روی میز ITTF بازمی‌گردد. تیم فوتبال زنان کره‌شمالی نیز از سال ۲۰۱۴ و پس از بازی‌های آسیایی اینچئون برای نخستین بار پس از ۱۲ سال راهی کره‌جنوبی خواهد شد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.