قدردانی ایران از عربستان بابت ارائه خدمات به حجاج ایرانی

عصر ایران سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:29
 نواب و علیرضا رشیدیان در اظهارات جداگانه‌ای تسهیلات و خدمات ارائه شده برای ضیوف الرحمان خصوصا حجاج کشورمان را موجب برگزاری حج شایسته دانسته و از خدمات میزبان تقدیر کردند.
نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت، تسهیلات و خدمات ارائه شده برای ضیوف الرحمان به‌ویژه حجاج کشورمان را موجب برگزاری حج شایسته دانسته و از خدمات میزبان قدردانی کردند.
 
به گزارش ایسنا، سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج کشورمان و علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت و هیات همراهش، امروز با استقبال علیرضا عنایتی سفیر ایران در ریاض و حسن زرنگار، سرکنسول کشورمان در جده وارد فرودگاه مدینه منوره شدند.
 
 نواب و علیرضا رشیدیان در اظهارات جداگانه‌ای تسهیلات و خدمات ارائه شده برای ضیوف الرحمان خصوصا حجاج کشورمان را موجب برگزاری حج شایسته دانسته و از خدمات میزبان تقدیر کردند.
 
رییس بعثه مقام معظم رهبری و رییس سازمان حج با حضور در مسجد شجره، اولین کاروان حج گزاران کشورمان که از مدینه منوره عازم مکه مکرمه بودند را بدرقه کردند.
 
علی رضا عنایتی سفیر ایران در عربستان نیز در همین رابطه با اشاره به  گستره مناسبات ایران و عربستان و رایزنی های مستمر دو کشور از خدمات فراهم شده از سوی عربستان برای حجاج کشورمان و همچنین تلاش های بی وقفه مسئولان حج و زیارت کشورمان تشکر  و قدردانی کرد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.