نعیم قاسم: در لبنان آتش بس نیست، دشمن همچنان حمله می کند

عصر ایران سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:29
پایداری چیزی است که آینده کشور ما، نسل‌ها و منطقه ما را با متحدانمان شکل خواهد داد؛ آینده‌ای سرشار از عزت، افتخار و استقلال. هدف تجاوز، غصب حقوق و اشغال سرزمین و آینده با زور است، در حالی که هدف مقاومت آزادسازی سرزمین است. با مقاومت، دشمن قادر به دستیابی به اهداف خود نیست.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت هدف مقاومت آزادسازی سرزمین است و با مقاومت، دشمن قادر به دستیابی به اهداف خود نیست.

به گزارش ایسنا، «نعیم قاسم» دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد: ما با مرحله خطرناکی از تاریخ منطقه خود روبرو هستیم که در آن دشمن صهیونیستی با حمایت و مدیریت آمریکای ظالم به ما حمله می‌کند.

طبق گزارش المیادین، نعیم قاسم گفت: پایداری چیزی است که آینده کشور ما، نسل‌ها و منطقه ما را با متحدانمان شکل خواهد داد؛ آینده‌ای سرشار از عزت، افتخار و استقلال. هدف تجاوز، غصب حقوق و اشغال سرزمین و آینده با زور است، در حالی که هدف مقاومت آزادسازی سرزمین است. با مقاومت، دشمن قادر به دستیابی به اهداف خود نیست.

دبیرکل حزب الله افزود: در لبنان آتش بسی وجود ندارد، بلکه تجاوز اسرائیل و آمریکا ادامه دارد. لبنان مورد حمله قرار گرفته است و این لبنان است که برای امنیت خود به تضمین نیاز دارد. هیچ خط زرد، هیچ منطقه حائلی وجود ندارد و هرگز وجود نخواهد داشت. 

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.