صدور هشدار تهدیدات موشکی در امارات

عصر ایران سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:29
مقامات امارات متحده عربی به تازگی پیام دومی را به تلفن‌های همراه در دبی ارسال کرده‌اند و اعلام کرده‌اند که وضعیت اکنون امن است و ساکنان می‌توانند فعالیت‌های عادی خود را از سر بگیرند.
بلومبرگ نوشت: امارات با اعلام هشدار اضطراری از مردم خواست به مکان‌های امن بروند
 
به گزارش فرارو، بلموبرگ در گزارشی کوتاه نوشت: «امارات متحده عربی هشدار اضطراری برای تهدیدات موشکی احتمالی صادر کرد: به مکان‌های امن بروید».
 
دقایقی بعد هشدار تلفنی جدید امارات متحده عربی گفت وضعیت اکنون «امن» است.
 
مقامات امارات متحده عربی به تازگی پیام دومی را به تلفن‌های همراه در دبی ارسال کرده‌اند و اعلام کرده‌اند که وضعیت اکنون امن است و ساکنان می‌توانند فعالیت‌های عادی خود را از سر بگیرند.
 
امارات

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.