گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه مصر و روسیه درباره مذاکرات ایران و آمریکا

عصر ایران سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:29
«بدر عبدالعاطی»، وزیر خارجه مصر و «سرگئی لاوروف»، وزیر خارجه روسیه روز دوشنبه در تماسی تلفنی رایزنی کردند. بر اساس بیانیه وزارت خارجه مصر، طرفین درخصوص روند روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی تبادل‌نظر کردند.
وزیران خارجه مصر و روسیه در تماسی تلفنی درباره روند مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و آمریکا گفت‌وگو کردند.
 
به گزارش ایسنا، «بدر عبدالعاطی»، وزیر خارجه مصر و «سرگئی لاوروف»، وزیر خارجه روسیه روز دوشنبه در تماسی تلفنی رایزنی کردند. بر اساس بیانیه وزارت خارجه مصر، طرفین درخصوص روند روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی تبادل‌نظر کردند.
 
وزیران خارجه مصر و روسیه به بررسی راه‌های تقویت شراکت استراتژیک فیمابین در حوزه‌های مختلف پرداختند و بر ارتقای سطح همکاری مشترک در زمینه‌های مختلف تاکید کردند.
 
در این دیدار درباره تحولات منطقه از جمله روند مذاکرات ایران و آمریکا رایزنی شد. وزیر خارجه مصر بر لزوم حمایت از همه تلاش‌ها با هدف کاهش تنش در منطقه و اتکا بر گفت‌وگو و دیپلماسی برای دستیابی به تفاهماتی که دغدغه همه طرف‌ها را در نظر بگیرد، تاکید کرد.
 
طرفین در پایان بر تداوم هماهنگی و رایزنی طی مرحله آتی برای حمایت از تلاش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی با هدف برقراری امنیت و ثبات در منطقه تاکید کردند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.