عیسی امیدوار، نخستین جهانگرد ایرانی، به دلیل بیماری و کهولت سن در یکی از بیمارستانهای تهران بستری شده است و در پی این اتفاق، معاون گردشگری به همراه جمعی از مدیران میراث فرهنگی با حضور در بیمارستان از او عیادت کردند و در جریان روند درمان قرار گرفتند.
به گزارش خبرنگار رکنا، عیسی امیدوار، نخستین جهانگرد ایرانی، به دلیل بیماری و کهولت سن در یکی از بیمارستانهای تهران بستری شده است. در پی این بستری، انوشیروان محسنیبندپی معاون گردشگری، به همراه سید محسن میر مدیر مجموعه فرهنگیتاریخی سعدآباد و موسوی مسئول موزه برادران امیدوار، با حضور در بیمارستان از او عیادت کردند.
در این دیدار، اعضای هیأت عیادتکننده با کادر درمان، همسر و خانواده امیدوار گفتوگو کردند و در جریان روند درمان و مراقبتهای ویژه پزشکی او قرار گرفتند.
منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.