شوک بزرگ به نساجی؛ صدرنشین لیگ یک تغییر کرد‍!

خبرآنلاین سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:29
در فاصله ۱۰ روز مانده به ازسرگیری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال با رأی کمیته استیناف فدراسیون تغییر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از فارس، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال سه امتیاز کسر شده به دلیل صدور مجوز حرفه‌ای از مس شهربابک را به این تیم برگرداند و به‌ این‌ ترتیب تیم مس شهربابک با ۴۷ امتیازی در صدر جدول جانشین نساجی مازندران ۴۶ امتیازی می‌شود.
رقابت‌های لیگ یک از هفته بیست و چهارم قرار است از روز ۲۴ اردیبهشت‌ماه ازسرگرفته شود.
در حال حاضر تیم‌های مس شهربابک، نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان در رده‌های اول تا سوم جدول لیگ یک قرار دارند و در پایان فصل ۲ تیم ابتدای جدول به لیگ برتر صعود می‌کنند.
پیش از شروع فصل به دلیل پرونده صدور مجوز حرفه‌ای از ۱۰ تیم لیگ یکی ۳ امتیاز کسر شد که تا امروز دو تیم هوادار تهران و مس رفسنجان امتیازهایشان برگشته است و البته بعید است امتیازی به باشگاهی دیگر در این‌ خصوص اضافه شود.
 

258 258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.