پیام عراقچی درباره راه حل تنگه هرمز؛ آمریکا هوشیار باشد امارات نیز همین‌طور | «پروژه آزادی»، «پروژه بن‌بست» است

همشهری آنلاین سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:29
وزیر امور خارجه کشورمان ضمن اعلام هشدار دوباره به امریکا و امارات تاکید کرد که «پروژه آزادی» آمریکا در تنگه هرمز، در حقیقت «پروژه بن‌بست» است.

به گزارش همشهری آنلاین، سید عباسی عراقچی در توئیتی در شبکه ایکس نوشت:

تحولات تنگه هرمز به‌روشنی نشان می‌دهد که یک بحران سیاسی، راه‌حل نظامی ندارد.

در حالی که به لطف تلاش‌های پاکستان مذاکرات در حال پیشرفت است، آمریکا باید هوشیار باشد که توسط بدخواهان دوباره به یک باتلاق کشیده نشود؛ امارات متحده عربی نیز همین‌طور.

«پروژه آزادی»، «پروژه بن‌بست» است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.