وزیر امور خارجه ایران، در ادامه رایزنیهای دیپلماتیک خود با وزیر خارجه برزیل به صورت تلفنی گفتوگو و ابتکارات ایران برای برقراری صلح و پایان جنگ تحمیلی آمریکا و اسرائیل را تشریح کرد.
به گزارش پارسینه به نقل از ایرنا، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنیهای دیپلماتیک خود با مائورو وییرا وزیر خارجه جمهوری فدراتیو برزیل به صورت تلفنی گفت وگو کرد.
عراقچی در این گفت وگوی تلفنی ضمن تشریح آخرین تحولات منطقه غرب آسیا، ابتکارات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران را با هدف برقراری صلح در منطقه و پایان دادن به جنگ تحمیلی آمریکا و رژیم اسرائیل علیه ایران به اطلاع همتای برزیلی خود رساند.
منبع خبر "
پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.