طلبکاران پشت در باشگاه استقلال!

خبرآنلاین سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:29
دوکنز نازون و موسی جنپو دو بازیکن خبرساز استقلال به عوامل باشگاه پیغام داده و خواهان دریافت مطالبات خود شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛پس از شروع جنگ و خروج بازیکنان خارجی استقلال از ایران، روند پرداخت مطالبات آنها شکلی نامنظم به خود گرفت چون کاملاً طبیعی بود که جنگ روی همه چیز سایه بیندازد.  

به نقل از خبرورزشی، در چنین شرایطی باشگاه استقلال قاطعانه تاکید کرد هیچ کدام از بازیکنان خارجی این تیم نمی‌توانند قراردادشان را یک طرفه فسخ کنند و باید نسبت به تعهدی که دارند، وفادار باقی بمانند. استقلال تا امروز توانسته نفرات مذکور را با استفاده از همین تاکتیک حفظ کند ولی در عین حال باید دستمزدشان را نیز تمام و کمال بدهد چون فیفا تاکید دارد اگر یک باشگاه با جدایی بازیکنی موافقت نکند، حتی در صورت تعطیلی مسابقات هم باید دستمزدش را کامل بدهد.  

در همین خصوص مطلع شده‌ایم دوکنز نازون و موسی جنپو دو بازیکن خبرساز و البته ناموفق لیگ بیست و پنجم استقلال به عوامل باشگاه پیغام داده و از عدم دریافت مطالبات خود گلایه کرده‌اند. ظاهرا آنها مدعی هستند دستمزدشان سر وقت پرداخت نشده است. ادعایی که برخی افراد نزدیک به باشگاه نیز آن را تایید می‌کنند ولی مدعی‌اند قضیه ارتباطی به مشکلات مالی ندارد بلکه به خاطر مشکلات سیستم انتقال پول پس از شروع جنگ، نتوانستند حساب این دو بازیکن را شارژ کنند.  

بر اساس قواعد کمیته انضباطی فیفا، مشکلات بانکی و صرافی نافی وظیفه ذاتی هیچ باشگاهی در پرداخت مطالبات بازیکنانش نمی‌شود.

257 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.