حمایت کامل عربستان از امارات در حملات موشکی به این کشور

فرارو سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:29
بن سلمان اعلام کرد که حملات موشکی به امارات توجیه ناپذیر است و این حملات را به ایران نسبت داده است.

وزارت خارجه عربستان اعلام کرد که ریاض خواستار خویشتنداری طرف‌ها شد و از اقدامات میانجی گرانه پاکستان [بین ایران و آمریکا] حمایت می‌کند. 

به گزارش مهر به نقل از المیادین، این وزارتخانه همچنین بر اهمیت بازگشت روند عادی کشتیرانی در تنگه هرمز تأکید کرد. 

از سوی دیگر رسانه‌های عربستانی از تماس تلفنی محمد بن سلمان ولیعهد این کشور با محمد بن زاید رئیس امارات خبر دادند. 

براساس این گزارش، بن سلمان اعلام کرده که حملات موشکی به امارات توجیه ناپذیر است و این حملات را به ایران نسبت داده است. 

این گزارش می‌افزاید که بن سلمان بر حمایت کامل عربستان از امارات در همه اقدامات ابوظبی برای صیانت از امنیت و ثبات آن تأکید کرده است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.