ترامپ: ایران باید اورانیوم با غنای بالا را به ما برگردانند

فرارو سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:29
رئیس جمهور امریکا ضمن تأکید بر بی‌اعتمادی به طرف ایرانی، گفت: موشک چیز بدی است و باید محدودش کنند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با «سِیلم نیوز» مدعی شد: باید اورانیوم با غنای بالا را به ما برگردانند. ما آن را می‌خواهیم.

شاید برای اتمام جنگ با ایران به ۲ یا ۳ هفته زمان نیاز داشته باشیم و زمان برای ما مسئله فشار نیست.

فکر می‌کردند نفت به ۳۰۰ دلار می‌رسد، درست است؟ ولی الان حدود ۱۰۰ دلار است. پیش‌بینی می‌کنم وقتی این قضیه تمام شود، قیمت خیلی زیاد پایین بیاید.

موشک چیز بدی است و باید محدودش کنند. من به آن‌ها اعتماد ندارم.

اورانیوم غنی‌شده که از ایران باقی مانده، بعد از عملیات ما، زیر آوار دفن شده است. اصلاً کسی نمی‌داند می‌شود به آن دست پیدا کرد یا نه… ولی ما می‌خواهیم آن را برگردانیم.

 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.