بنابر اعلام یک رسانه آمریکایی به نقل از مقامات دفاعی آمریکا، دو ناوشکن نیروی دریایی این کشور روز دوشنبه پس از عبورد از تنگه هرمز و پشت سرگذاشتن رگباری از حملات ایران وارد خلیج فارس شدند.
به گفته مقامات ایالات متحده، ناوشکنهای «یواساس تراکستون» (USS Truxtun) و (USS Mason) که با پشتیبانی هلیکوپترهای آپاچی و دیگر هواپیماها حرکت میکردند، هنگام عبور از تنگه هرمز با تهدیدهای هماهنگ مواجه شدند.
به گزارش یورونیوز به نقل از سیبیاس، به گفته این مقامات، ایران در «رگباری مستمر» از قایقهای کوچک، موشکها و پهپادها علیه این دو ناوشکن استفاده کرد. با این حال، بهرغم شدت حملات، هیچیک از شناورهای آمریکایی مورد اصابت قرار نگرفتند.
گفتنی است سپاه پاسداران عبور هر کشتی نظامی متعلق یه آمریکا از تنگه هرمز را تکذیب کرده است.
منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.