عراقچی: تهران خود را در این جنگ در موضع دفاعی می‌بیند +عکس

پارسینه سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:29
وزیر امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: تهران خود را در این جنگ در موضع دفاعی می‌بیند، در حالی که در برابر تجاوز آمریکا و اسرائیل مقاومت می‌کند و مبارزه‌ای بسیار شدید را به نمایش گذاشته است.

به گزارش پارسینه به نقل از دنیای اقتصاد، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

اسرائیل این ایده را مطرح کرد که ایران یک ببر کاغذی است، چیزی که ترامپ ساده‌لوحانه باور داشت، و اینکه جمهوری اسلامی آنقدر ضعیف است که می‌توان با یک ضربه نهایی کار ایران را تمام کرد.

این ادعا به دلایل زیادی کاملاً نادرست از آب درآمد. تهران خود را در این جنگ در موضع دفاعی می‌بیند، در حالی که در برابر تجاوز آمریکا و اسرائیل مقاومت می‌کند و مبارزه‌ای بسیار شدید را به نمایش گذاشته است.

عراقچی (7)

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.