غم‌انگیزترین بیانیه برای ستاره تیم ملی فوتبال ایران؛ کنارت هستیم!

خبرورزشی سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:29
باشگاه لخ پوزنان در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که علی قلی‌زاده، ستاره فوتبال ایران، به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی، از میادین دور خواهد بود. این خبر به معنای از دست رفتن جام جهانی برای این مهاجم بااستعداد است.

سه روز پس از مصدومیت قلی‌زاده در خلال بازی هفته سی‌ویکم لیگ برتر لهستان (اکستراکلاسا) در برابر موتور لوبلین، آزمایش‌ها نشان داد که او دچار پارگی رباط صلیبی قدامی زانوی خود شده است. این آسیب باعث شده تا او حداقل ۶ ماه از میادین فاصله بگیرد.

اکنون باشگاه لخ پوزنان با انتشار بیانیه‌ای دراین خصوص نوشت:

علی قلی‌زاده، به دلیل مصدومیت نتوانست بازی روز شنبه در هفته سی‌ویکم لیگ برتر لهستان (اکستراکلاسا) برابر موتور لوبلین را به پایان برساند. آزمایش‌های انجام‌شده روز یکشنبه نشان داد که یکی از ستاره‌های این تیم رباط صلیبی قدامی زانویش پاره شده و در این فصل دیگر به میدان نخواهد رفت.

علی مجبور شد حدود بیست دقیقه پس از شروع بازی، در پی یک درگیری با حریف در نزدیکی خط انتهایی، زمین را ترک کند. زمین‌خوردن او بسیار نگران‌کننده به نظر می‌رسید و ادامه بازی برایش ممکن نبود. برای تشخیص دقیق، بازیکن روز یکشنبه در پوزنان تحت آزمایش‌های کامل قرار گرفت که متأسفانه بدترین سناریو ممکن را تأیید کرد؛ یعنی پارگی رباط صلیبی قدامی، که حضور این مهاجم در ادامه فصل جاری را غیرممکن می‌سازد.

در روزهای آینده، قلی‌زاده تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت و پس از آن چند ماه دوره توانبخشی در پیش خواهد داشت.

علی، برایت آرزوی سلامتی داریم و کنارت هستیم!

بیشتر بخوانید: 

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.