مهاجم سابق رسماً به پرسپولیس پیوست +عکس

خبرورزشی سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:30
ادموند بزیک، مهاجم سابق پرسپولیس مدیر آکادمی فوتبال این باشگاه شد.

ادموند بزیک، پیشکسوت پرسپولیس با سابقه مربیگری در تیم امید و بزرگسالان این باشگاه، به عنوان مدیر جدید آکادمی فوتبال پرسپولیس منصوب شد.

بزیک سال گذشته به عنوان معاون آکادمی در باشگاه پرسپولیس مشغول بود.

مدیرعامل باشگاه از زحمات رضا شاهرودی (مدیر پیشین) تشکر کرد و بر توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، استعدادیابی در سطح کشور و تأمین بازیکن برای تیم بزرگسالان از طریق آکادمی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: دوری که سه ساله شد؛ پایان رویای جام جهانی برای ستاره باتجربه پرسپولیس

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.