بیانیه وزارت خارجه عربستان درباره تشدید درگیری در تنگه هرمز

افکار نیوز سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:30
عربستان خواستار حمایت از میانجیگری پاکستان میان ایران و آمریکا و تلاش‌های دیپلماتیک برای دستیابی به یک راه‌حل سیاسی شد.

  وزارت امور خارجه عربستان در بیانیه ای با ابراز نگرانی در مورد تشدید تنش‌های نظامی فعلی در منطقه خواستار کاهش تنش، خویشتنداری و حمایت از میانجیگری پاکستان میان ایران و آمریکا و تلاش‌های دیپلماتیک برای دستیابی به یک راه‌حل سیاسی شد.

 وزارت امور خارجه عربستان، فرو رفتن منطقه به تنش و بی‌ثباتی بیشتر را به نفع منطقه یا جهان ندانست و خواستار تلاش ها برای مانع از فرو رفتن منطقه یا جهان به تنش و بی ثباتی بیشتر شد.

این وزارتخانه افزود: عربستان بر اهمیت بازگرداندن آزادی دریانوردی بین‌المللی در تنگه هرمز به حالت عادی خود مانند قبل از ۲۸ فوریه تاکید می‌کند و خواستار تضمین عبور ایمن و بدون مانع کشتی‌ها است.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.