افتتاح ۳۶ کیلومتر از آزادراه قم–گرمسار در آینده نزدیک

صدا و سیما سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:31
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل‌ونقل کشور گفت: ۳۶ کیلومتر از آزادراه قم–گرمسار به زودی افتتاح می‌شود و اجرای ادامه مسیر این طرح نیز به‌صورت همزمان آغاز خواهد شد.

افتتاح ۳۶ کیلومتر از آزادراه قم–گرمسار در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  هوشنگ بازوند معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، در جلسه‌ای با محمدجواد کولیوند، استاندار سمنان، با اشاره به آخرین وضعیت آزادراه قم–گرمسار اظهار کرد: در این نشست که با حضور معاونین، مشاور پیمانکار پروژه برگزار شد، برنامه‌های اجرایی و زمان‌بندی بهره‌برداری از بخش‌های مختلف این پروژه بررسی شد.

وی با بیان اینکه بخشی از این پروژه آماده بهره‌برداری است، افزود: ۳۶ کیلومتر از آزادراه قم–گرمسار در آینده نزدیک و در حدفاصل آرادان تا مؤمن‌آباد به بهره‌برداری خواهد رسید.

بازوند ادامه داد: همزمان با افتتاح این بخش، عملیات اجرایی ادامه مسیر این پروژه به طول ۱۱۴ کیلومتر نیز آغاز خواهد شد تا روند تکمیل این آزادراه با سرعت بیشتری دنبال شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری بخش دیگری از پروژه خبر داد و گفت: ۷ کیلومتر دیگر از این آزادراه نیز در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با تأکید بر اهمیت این پروژه در توسعه شبکه آزادراهی کشور خاطرنشان کرد: آزادراه قم–گرمسار یکی از محورهای مهم ارتباطی است که نقش مؤثری در تسهیل تردد، کاهش زمان سفر و ارتقای ایمنی مسیر خواهد داشت.

وی تأکید کرد: با اجرای برنامه‌های زمان‌بندی‌شده و آغاز همزمان عملیات اجرایی بخش‌های باقی‌مانده، تلاش می‌کنیم این پروژه در مسیر تکمیل قرار گیرد و هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری کامل برسد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.