قدردانی وزیر راه و شهرسازی از استادان دانشگاهی

صدا و سیما سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:31
نشست «قدردانی از استادان و هم‌افزایی دانشگاه و وزارتخانه» با حضور وزیر راه و شهرسازی، جمعی از مدیران ارشد و بیش از ۲۰ نفر از استادان برجسته دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش گروه مسکن وشهرسازی خبرگزاری صداوسیما؛ نشست «قدردانی از استادان و هم‌افزایی دانشگاه و وزارتخانه» با حضور وزیر راه و شهرسازی، و برخی از مدیران این وزارتخانه و با مشارکت استادان حوزه‌های تخصصی مرتبط با مأموریت‌های وزارتخانه از جمله حمل‌ونقل هوایی و ریلی، شهرسازی، عمران، معماری، مرمت شهری، بازسازی پس از سانحه و سلامت شهری برگزار شد.

در این نشست، استادان با اعلام نظرات تخصصی خود در حوزه‌های مرتبط و تبیین سازوکارهای تعامل مؤثر میان دانشگاه و وزارت راه و شهرسازی پرداختند.

وزیر راه و شهرسازی نیز در این نشست، با اشاره به جایگاه علم و دانشگاه در شرایط خاص کشور، بر نقش تعیین‌کننده دانشگاه در پیشبرد اهداف توسعه‌ای کشور تأکید کرد.

وی همچنین با طرح دیدگاه‌های تخصصی در حوزه‌های مرتبط با مأموریت‌های وزارت راه و شهرسازی، بر ضرورت شکل‌گیری همکاری‌های ساختارمند میان این وزارتخانه و نهاد دانشگاه تأکید و از استادان برای ایفای نقش فعال‌تر در فرآیندهای تصمیم‌سازی و حل مسائل کشور دعوت کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.